Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.
De Gouden Ham
Logo & Huisstijl
De Gouden Ham. Een prachtige plek om de natuur te beleven, te recreëren en de historie te ontdekken. Om op avontuur te gaan en tot rust te komen. Wij zijn gevraagd om voor dit gebied een logo en huisstijl te ontwikkelen die het gevoel van de Gouden Ham naar voren brengen.
De uitdaging hierbij was dat de diversiteit van het gebied groot is en dat maakt het creëren van eenduidigheid in de communicatie een uitdaging. Waterrecreatie, historie en veel natuur. Met het neerzetten van een nieuwe huisstijl is gekeken naar hoe al deze aspecten de Gouden Ham vormen en hoe deze beleving het beste weergeven kon worden.
Beleef het zelf
Het gevoel wat de doelgroep bij dit gebied krijgt, is een van ‘vrijheid’. Vrij om op avontuur te gaan, vrij om zelf te ontdekken, het gevoel van ruimte en rust én bovenal een ongedwongen sfeer. Met de nieuwe belofte “beleef het zelf” nodigen we mensen uit om bij de Gouden Ham het vrije avontuur te zoeken en te ontdekken op je eigen manier. Het nieuwe stijlconcept staat aan de basis van deze beleving en straalt een gevoel van vrijheid uit.