Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.
De Hete Ketel
Soep van gister
De Hete Ketel is al jaren een bekende naam in de schappen van Aldi. Maar zo herkenbaar als de naam is, waren de verpakkingen dat niet meer. Door een wildgroei aan ontwerpstijlen ging deze productlijn van een herkenbaar Aldi merk naar een collectie van losse artikelen. Het was dus hoog tijd om na al die jaren weer eens een blik op de Hete Ketel te werpen en wat eenheid in het schap terug te brengen.
De Hete Ketel spreidt zich uit van blikken en pakken soep tot aan potjes bouillon. Met het redesign wilden we meer rust in het schap creëren en de fotografie meer laten spreken. Met een lijstenen achtergrond brengen we de kleurcodering wat meer naar de achtergrond en leggen we meer focus op de inhoud van de verpakking. What you see is what you get.
Stoere blikken
Ons doel was dan ook om te laten zien dat (voornamelijk de blikken) tot de rand gevuld zijn met heerlijke ingrediënten. Met deze soepen wordt gericht op jonge gezinnen en de behoefte aan een stevige maaltijd. Een rijkgevulde kom soep en dat zie je terug op de verpakking. Met de heldere kleuren, duidelijke tekst en veel ingrediënten in beeld zie je meteen wat je koopt. Een stevige maaltijd vereist een stoere verpakking.