Project

Gouden ham

De Gouden Ham. Een prachtige plek om de natuur te beleven, te recreëren en de historie te ontdekken. Om op avontuur te gaan en tot rust te komen. Wij zijn gevraagd om voor dit gebied een logo en huisstijl te ontwikkelen die het gevoel van de Gouden Ham naar voren brengen.

WorkInProgress

De uitdaging hierbij was dat de diversiteit van het gebied groot is en dat maakt het creëren van eenduidigheid in de communicatie een uitdaging. Waterrecreatie, historie en veel natuur. Met het neerzetten van een nieuwe huisstijl is gekeken naar hoe al deze aspecten de Gouden Ham vormen en hoe deze beleving het beste weergeven kon worden.

Het gevoel wat de doelgroep bij dit gebied krijgt, is een van ‘vrijheid’. Vrij om op avontuur te gaan, vrij om zelf te ontdekken, het gevoel van ruimte en rust én bovenal een ongedwongen sfeer. Met de nieuwe belofte “beleef het zelf” nodigen we mensen uit om bij de Gouden Ham het vrije avontuur te zoeken en te ontdekken op je eigen manier. Het nieuwe stijlconcept staat aan de basis van deze beleving en straalt een gevoel van vrijheid uit.

WorkInProgress
WorkInProgress
WorkInProgress
WorkInProgress