Project
Frans' Thuis
Het Rivierenland, een streek vol natuur, cultuur, historie, ambacht en plezier. Een streek waar gastvrijheid en genietmomenten de boventoon voeren. Maar ook de streek waar Frans Duijts is geboren en getogen.
Het Rivierenland, een streek vol natuur, cultuur, historie, ambacht en plezier. Een streek waar gastvrijheid en genietmomenten de boventoon voeren. Maar ook de streek waar Frans Duijts is geboren en getogen.
Met zijn nieuwe platform Frans Thuis, neemt hij je mee op ontdekkingsreis door dit gebied. Samen met bekende Nederlanders brengt hij bezoekjes aan alle mensen die hier al jaren werken aan hun bedrijf. Ook laat hij de vele mooie plekken zien die het gebied rijk is. Van prachtige natuurgebieden tot imposante kastelen en forten.
Blikvangers is voor Frans Thuis aan de slag gegaan met de visuele merkidentiteit. Van kleur tot aan
typografie, van beeldtaal tot aan tone of voice. En natuurlijk een herkenbaar logo. Bij Frans Thuis beleef je deze streek.
Onderdeel van deze visuele stijl zijn een aantal beeldmerken. Deze iconen staan voor de belevenissen die het platform uitlicht, zoals gastvrijheid, lekker eten en de rijke natuur.
De typografie voelt persoonlijk, geeft karakter en draagt bij aan het idee dat je wordt meegenomen in de persoonlijke verhalen van mensen.
Al met al hebben we een stijl neergezet die opvalt, die je meeneemt en die de rijke historie laat zien maar ook het goed gevulde heden. Een echte blikvanger in de streek voor een platform dat natuur, cultuur, historie, ambacht en plezier omarmt.