Deze website maakt gebruik van geanonimiseerde cookies om jouw gebruikservaring te optimaliseren en voor de analyse van onze website. Deze cookies kun je niet uitzetten. Bij het tonen en afspelen van YouTube video's worden cookies van derden geplaatst. Deze cookies van derden kun je wel uitzetten. Klik op "Akkoord" als je akkoord gaat met dit gebruik van cookies, klik op "Aanpassen" voor meer informatie en om zelf te bepalen welke cookies deze website plaatst.
Notenboer
Life is nuts
Meer noten en pinda’s dan je hebben kan, zo ziet het gemiddelde notenschap er van een supermarkt uit. Tijd voor wat orde en structuur dachten we toen we de Notenboer lijn van Aldi van een nieuw verpakkingsconcept mochten voorzien. Zonder het gezellige gevoel te verliezen dat een bakje nootjes op tafel met zich meebrengt.
Dit vernieuwde ontwerp van de Notenboer staat geheel in het teken van een herkenbare merkbeleving. Iedere verpakking heeft zijn eigen opvallende frisse kleur die de hele verpakking bedekt. De typografie vormt in combinatie met de fotografie de kenmerkende elementen die het allemaal tot een mooi geheel brengen.
Maak er een feestje van
Snel je keuze kunnen maken wanneer je naar een schap vol noten staat, dat was ons doel met het herontwerp. Door de verpakkingen vrij te houden van te veel elementen, ligt er veel focus op de naamgeving, foto’s en achtergrondkleur. Zo steekt de typografie goed en helder af op de achtergrond wat voor een goede leesbaarheid zorgt.
De fotografie wordt geplaatst volgens een template en vormt zo een consistent onderdeel van de lijn. Met de losse nootjes afgebeeld naast het schaaltje geven we toch subtiel een wat speelser element mee aan de verpakking. Kortom, echte Blikvangers dus! Perfect voor bij de borrel.